Tråkig fortsättning...

Uh, vilken dag... måste åka buss i flera timmar och efter det städa, duscha, plugga, äta och sådant icke roligt. Jag har inte ens mat hemma eller ytterst lite har jag. Så jag måste gå ner strax och klämma i allt i väskan och bege mig mot stan, tur så har jag mamma som är snäll och för mig till busstation varje gång.
Idag har jag rensat ogräs mellan stenarna på bakgården, så duktigt. Sen har jag suttit och fått Edgar och inte vara så rädd för att vara nere, jag har fört ner buren ett par ggr tidigare men då har han blivit helt stel och inte sagt något, men nu skriker han och hoppar runt tack gg!
Well, nu måste jag gå!



Mina "bf-jeans", så sköna och slappa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0