Trött, trött, trött, trött!

Amanda är trött, då menar jag verkligen trött. Har sovit bra i natt mitt rum är väldigt avslappnande nu. Igår kväll innan jag somnade så läste jag ut Högläsaren och efter det var jag så trött så jag somnade direkt. Idag vaknade jag rätt tidigt och mamma och jag for och handla lite stuff, god mat och lite stuff till min sängs och fågel mat. Idag har de jag tänkt att se Avatar men får se om jag orkar är så sjukt trött och jag har annat och göra också, kanske att jag till och med ska fara och övningsköra eftersom jag fått mitt tillstång, men får om jag ens orkar det. Sen måste jag även börja läsa på min engelska bok idag eftersom det inte är länge kvar tills den ska vara utläst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0