natti!

Jag ska plugga lite till och så ska jag sova, jag håller på att somna just nu är sjukligt trött. Läste ut min engelska bok idag och nu måste jag börjar planera hur jag ska skriva recension på den eftersom den är konstig och det handlar om så många personer.
Är inte alls pepp för i morgon dagen, haaha vill dock få dagen överstökad snabbt och samma sak med fredag.
Imorgon ska mamma hämta Olivia jag vill också se henne imorgon! men troligtvis först på lördag :c jobbigt att vänta.

Nu är tvätten typ torr, ska kolla om ngra minuter, men jag ska lägga mig lite efter 21.00 för jag behöver sömn, så får jag fixa mer imorgon ska dock läsa igenom några saker på internet först.
Nu borsta tänderna och sådant, sen läsa.... sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0