much to say..

Sitter här och försöker igen fixa saker. Försöker kolla med peeps om det var så att man kunde hämta nummer lappar åt andra eftersom att jag skulle behöva få någon att hämta åt mig, men josse har redan erbjudits sig bara hon får veta om man får hämta ut eller ej. Men sen har jag ett svagt minne av att vi hämtade ut åt andra förre året eftersom att jag hade flera stycken i en påse, måste fråga någon tror att en av dom var kim. Ja, och jag behöver få någon som kan hämta ut lappen pga. att jag borde åka buss till hpda för att kunna ta handom Olivia i bilen på väg hit på lördag. Eftersom mamma tvivla på att komma hit och jag bestämde mig för att jag ska åka dit så att jag kan ta henne i famnen på vägen till Luleå, kommer dock vara trött den dagen eftersom att vi kommer åka tidigt isfl. Jag vill så gärna ha hit henne jag han till och med fälla ngra tårar idag pga. henne, haha. Jag har fixat så mycket och är jätte väl förberedd så jag skulle bli svin besviken om inte jag skulle få hit henne. Men jag tror det går att fixa lapparna åt andra, det är inte precis som att hämta ut pengar från banken eller något mer alvarligt det handlar ju bara om en nummerlapp. Ska ännu fråga kim om han loggar in på msn idag, annars får jag vell chansa och om det nu inte skulle gå får jag vell köa på lördag morgon.
Idag har jag gjort bort engelska speaking och jag tänker inte kommentera hur det gick, haha men jag gjorde det iafl och nu är alla nationella gjorda, fan vad skönt! säger jag bara.
Har vart sjukt varmt idag så jag har suttit ute massor bland annat på gräset. Sen slapp jag räkna matte, vi hade ingen lektion och på idrotten gick jag bara, chill. Inså:n idag vart inte så lång som jag hoppades haha för Bosse skulle se på hockey. Men jag gick igenom hela låten jag spelar just nu och kom ihåg den för ca 1-2 timmar sedan.
Måste börja med bok recensions föreberedelserna strax. Det är så sjukt varmt och jag kännre mig så varm pga. att jag har brännt mig och det kokar på armarna och sådant mindre trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0