vill ha...

Åh jag vart en sväng på fokis blogg och såg henne skjorta från junkyard, fyfan jag måste ha en sådan, ska troligtvis beställa och sen prova om den verkligen är så snygg som den ser ut. Den finns i 2 färger, rött & lila, men eftersom lila är en av mina favorit färger så ska jag nog först beställa en lila, dock finns dom bara i M, men det funkar säkert. Men, jag vill egentligen ha i rött också, haha.


såna här vill jag prova, eftesom jag behöver ett par sandaler och dom ser rätt fina ut. (skopunkten) Den här modellen, med färgerna och det finns ju lite överallt men iallafall. Skulle passa med skjortan.

Finns egentligen hur mycket som helst som jag vill ha t.ex. ett par kängor jag kan avända på sommarn, hösten, våren och olika linnen lösa linnen, jeans eller svarta chinos, tröjor finns massor med snygga som jag vill ha, men allt är så sjukt dyrt. Sen vill jag har hel-svarta converse, solglasögon mm..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0