Sol, bfmv, movits, avatar, kaffe, bulla vilken dag!

T, det samma! (kommentaren), haha.

Ah, chill dag.. slutade vid 11.00, åt lite, gick och hämta mitt packet på aurora. Sen gick jag hem. Har bara chillat och funderar på att gå och sitta på balkongen det är så fint väder och det är sol på balkongen, men funderar på om det är smart pga. allergin, well vi får se. Idag ska jag troligtvis se Avatar om Malin vill se den, hon ska nämligen sova över hos mig idag. Imorgon är gehörs prov, men det är inte speciellt lätt att träna till det, kanske tränar lite senare. Sitter för övrigt och lyssnar på hiphop, haha. Har lyssnat på Eminem, Timbuktu, Petter, magnus carlsson (Gör min dag) bra låt och just nu lyssnar jag på Movits, hehe.






chilla vid datorn, youtube!

Nya bfmv skivan, nice!

tummen upp!

Boken jag läser... till svenskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0