Maj 5, 2010

Oh, jag är trött! kl är mycket, för mycket!
Har vart i skolan länge och sen vart jag och fika på stan, dracka kaffe på b.o. Sen har jag duschat och ätit, nu mår jag illa! åt för mycket. Nu vilar jag och lyssnar på p3 lite, ska vila lite, sen borde jag läsa. Imorgon väntar en lång skol dag, suck! På fredag nationella och så buss och sådant inte så skoj.
Nu är alla musik prov för året gjorda, najs!
Nu är det bara matte nationella som oroar mig, jag vill klara skiten! hoppas hoppas. Sen så vill jag bara få gjort engelska är så less, ska troligtvis nästa tisdag byta ut engelska C till spanska eller franska A, jag är så less, inte kul. Men dock kommer jag fortsätta läsa engelska och så för att bli bättre och kanske gå engelska C efter gymnasiet någongång.

Shit, kl är ca 21.30, jag borde börja läsa och stuff så jag kan lägga mig... dock känns det som att jag kommer vara vaken ett bra tag till, well we see, måste börja göra massor nu.



ny bild, mahahauuahha



photoshop är kul!

resten av bilderna vill funka... som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0