Botten!

Nu ska jag vara skriva ett klago inlägg, innan jag går och lägger mig. Jag vill bara skriva att jag är skoltrött, orkar ingenting är opepp på precis allt eller okej nästa allt. Seriöst jag har inte lust att på The End no. 3 med alla, har knappt någon lust att fara på konsert och se Raised Fist, istället vill jag sitta hemma med myskläder och kolla på idol och äta massor med gott. Då är det fan något fel, jag älskar raised fist och har sett framemot konserten ända tills nu.
Jag vill hoppa av franskan, really bad! funderar på att göra det, men då måste jag antingen läsa ljudteknik B eller tenta av finska steg 2 om jag får, men det är också jobbigt. Helt opepp på ensemble och då menar jag extremt opepp. Helt enkelt... jag är trött på nästan allt!

Min glada nyheter till mina friends är att jag fixat stugan till oss den 2-6 Januari så vi åker tjejer!
- sen kan jag tillägga att ni är.. typ bäst! :D


Nu laddar jag upp en HELT oredigerad bild, vilket jag gör ytterst sällan. Men jag har inte orken till att redigera något.


Kommentarer
Postat av: Ingelalalalala

Nu kom jag inte på en perfekt kommentar här men det nästbästa blev iaf: Du är så snygg! :D(det var du innan du klippte dig också hehe) och du är bäst du me.

2010-11-23 @ 00:00:00
Postat av: Amanda

taaaaaaack! <33333 :D

2010-11-23 @ 09:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0