Det vart ännu en dag!

Jag är super trött, borde lägga mig. Har iallafall haft en lång dag, det började med skolan. Hade inså, vart roligt som vanligt. Sedan hittade jag mitt förråd, la mina sommardäck där, fort till kvantum och handla. Såg på idolerna som åkt ut på kvantum. Dom var riktigt duktiga, har massor av bilder som jag ska ladda upp någon dag när jag har tid. Fick en gratis biljett till genrepet, förstaparkett biljett. Så, vi åkte till Moa och åt och efter det drog jag och Ingela till arcus och kolla genrepet. Det var kul, dock satt vi oss på andraparkett, för det var helt fucked up. Men imorgon ska vi försöka att se till att vi får bra platser, det är vi fan värda. Allt har krånglat idag, orkar inte ens skriva.

Måste vänta tills tvätten är klar innan jag kan sova, usch! Jag som är svin trött, men jag bjuder på några bilder från idag eftersom jag har tid över.






Linda var sjukt vacker! dock var dom andra också fina, söta osv.. men ja.. haha

Haha, Ida pussa daniel... Geir sa något som ledde till detta ;)

seriöst, jag somnar när som helst... måste gå och borsta tänderna och soooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0