Fredagsfinal here we come!

Jag är faktiskt riktigt glad, jag ska på Idol, på fredagsfinalen och ska sitta med mina glada och goa tjejer Ingela & Natalie. Kommer bli en riktigt rolig kväll, det tror jag! biljetterna var ju inte direkt billiga, men det är typ en one in a life time grej, så varför inte?
Har för det andra sett alla idoler som är kvar idag, vi vart på kulturenshus, det var roligt. Filmade när de sjöng, dock sjöng alla förutom Jay och Minna för att dom var förkylda. Men nu bryr jag mig inte om att jag inte fick höra Jay, på för fredag så får jag det och ska sitta på förstaparkett, hur najs blir inte det? Sen att det är bästa temat i idol skadar ju verkligen inte, haha.

ska ladda upp bilder och videosen när jag fått ihop allt. Videosen är på uppladdning till youtube, men jag har världens segaste internet så det kommer ta ett år, vet inte ens om jag kommer orka ladda upp alla idag, kanppast. Hoppas att jag får dit åtminstone en.

 
En liten "sneak-peak" från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0