Galet rolig vecka!

Har haft en sjukt rolig veckan, nu när Idolerna vart i Luleå. Nu är det dock över, haha. Det var jätte roligt att träffa och se alla. Roligast var att träffa alla som åkt ut, dom vart så himla trevliga allihopa. Har jätte mycket bilder från veckan, ska ladda upp lite då och då. Fredagsfinalen var också jätte roligt att vara på, vi satt näst längst fram och vi syntes faktiskt i tv rutan, haha. Men iallafall, det var jätte tråkigt att Elin åkte ut, men fick iallafall träffa henne igår vilket var kul. Hon är så sjukt duktig, tänkt att hon är 2 år yngre mig och.. vilken utstrålning hon har.

Iallafall, idag är det en seg dag och jag är rastlös. Har gjort så mycket under veckan, så det känns jobbigt att inte göra någonting alls, haha. Inatt satt jag och Ingela sjöng i flera timmar, det var också helt galet kul.

På bilderna kan man verkligen se att man fått lite sömn dom senaste nätterna, haha.


Daniel var en riktigt trevlig kille!
Elin sjukt söt tjej och duktig såklart, men galet lång vart hon också, haha!

Elin Blom

Geir, riktigt trevlig!!

Sassa, söt tjej! (självklart duktig, precis som de andra)

Daniel Norberg

Alice och Linda, riktigt snälla! Linda är så sjukt vacker.. dock är både fina!

Blir så glad av se den här bilden, haha! :D

Ingela och Fanny.

Karin

Ingela

Natalie

Ingela hämtade autografer

Fint kort, heh

Karin och Idolerna

Ingela och Idolerna, hon ser utsom en i gänget, haha!

Linda & Sassa!

gulligt


Bilder från igår när vi var på strand. Ska ladda upp bilder från när dom sjunger i ett annat inlägg, när jag orkar och så har jag massor med andra bilder och videos. Ska ladda upp när jag hinner som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0