Godmorgon Arthur

Sitter här och tittar på Arthur. Min föra och enda lektion börjar 10.30, så jag har lite tid över, ska dock fixa mig lite innan jag går till skolan, det skulle ju vara bra att klä på sig också. Men istället sitter jag och dricker kaffe och tittar på Arthur, det är så bra. Idag ska jag åka och handla med Natalie efter skolan, så bra eftersom jag inte har nästan något att äta längre. Sen ska jag göra lite annat, men jag orkar inte skriva mer.  
- ska till skolan och ha "jätte" roligt på b-lektion, eh.

Måste även tillägga att shit vad alla mina friends är snälla herregud jag är glad att jag flyttade hit! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Det var länge sedan jag tittade på "Arthur"!

2010-11-23 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0