Grownup

Ännu en fredag, idag åker jag hem till min familj. Det är faktiskt skönt att åka hem i mellan åt, det är så sällan jag ser dem. Känner verkligen att jag börjar bli vuxen, jag har som sagt bort hemifrån i över 2 år, tänkt 2år? hur mycket är inte det!

Hade svin kul på kören igår och efter kören hade jag jätte roligt också, eftersom att Ingela sov över och vi satt och spela gitarr, sjöng osv. Alltid lika trevligt.
Imorse for vi tidigare till skolan för vi var och snacka med våran lärare, så nu känns det mer okej att gå på lektionerna, jag hoppas att det håller i sig och att jag börjar lära mig något.

Min nästa lektion börjar 12.0 och jag kommer hinna vara på lektion i ca. 30min beroende på en sak. Sen åker min buss 13.10 och då ska jag sitta där i 2½ timme. Jag ska försöka inföskaffa den nya Idol skivan så fort som möjligt, vill så ha den. Sitter och lyssnar på den på Spotify just nu, sjukt bra låtar!

Måste börja packa nu och städa.. suck! ska lyssna på skivan samtidigt så är det nog inte lika jobbigt, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0