Idol fredagsfinalen i Luleå (2)

Nu kommer fler bilder från fredagsfinalen i archushallen.


Sen var det Jay och Linneas tur att köra duett. Det var två små tjejer som hade sina Jay skyltar framför hela tiden när Jay var på scen, därför blev bilderna sånahär.



Duetten var galet bra! håller med Bagge om att den borde spelas in på skiva.



Minnah och Elins duett var näst!

Den här bilden är kul eftersom både tittar in i kameran! (man ser det om man zoomar in)







Under nästa paus fick Daniel Norberg underhålla oss med Who Says, så vackert!





Sedan var det Olle Hedbergs och Andreas Weises tur att underhålla oss. Jag tycker det var ett roligt uppträdande och titta på och det lät bra, så jag håller inte md juryn.







Haha, roligt hade dom iallafall!

Sedan kom alla upp på scenen.

Jay :)

Haha kolla Linnea och Jay!

Oh, Linnea ser skylten och Jay tittar i kameran :)

Tummen upp!



Hela gänget



Sedan sjöng alla idolerna och Andreas Carlsson, All I need is you.





Sen var det paus innan utröstningen och då vilade vi, haha.



Dags för info

Sedan sjöng Tove Styrke









Sedan var det Jihdes tur att prata igen :D

Elin och Linnea fick sjunga om.. 





Elin fick tyvärr åka.. :(

lite rolig bild.. två är ledsna, en är super glad osv..

Hej!

Eftersnack osv..

Nej, det var vell det jag kommer ladda upp från självaste fredagsfinalen. Har dock massor av bilder från andra dagarna, dom kommer upp senare.. kanske imorgon eller något.




Kommentarer
Postat av: elin

är det okej om jag lånar en bild på daniel? jag skriver att jag tagit den från din blogg! :)

2010-11-20 @ 17:34:57
Postat av: Amanda

Det är okej att långa bilderna om man skriver att det är mina, men du får gärna ge en länk eller så om du ladda upp på internet, så att jag kan se :)

2010-11-20 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0