Idolerna i Luleå

Wow, äntligen får man info. Tycker att informationen om allt är svin dåligt ibåde skolan och stan överhuvudtaget. Så det var skönt att kolla på tv4.se och se all denna info, hoppas dom sprider runt det i stan också. Jag kommer antagligen befinna mig på några av dessa tillfällen. På onsdag kommer jag nog fara på kh, om jag får med någon - vilket jag tror jag gör. På strand på lördag kommer jag säkert skika in också. Sen hoppas jag även att jag får gå på genrepet, men jag har ingen biljett så vi får se. Sen skulle det ju vara kul att åka till kvantum bara för att se de som åkt ut, men jag vet inte om det blir av. Vi får helt enkelt se, jag far om andra far.

Onsdag 10 november:
-Luleå Energi i Kulturens hus
Allmän show och autografskrivning 17:00-17:45.

-ICA Kvantum
Signering och fotografering 18:00-19:00.

 Torsdag 11 november:
-ICA Kvantum
De utröstade idolerna signering och fotografering 14:00-18:0.

Genrep i Arcushallen klockan 19:00
Nu har vi ordnat så att alla ni som vill se idolerna först av alla har chansen. Se showen live i Arcushallen redan på torsdagen när vi öppnar dörrarna till vårt publika genrep med fullsatta läktare. Vi kommer att starta redan klockan 19.00 så att även de yngre har möjlighet att följa med. Du får se alla idoler uppträda med samma låt de sjunger i programmet på fredagen, före alla andra! Den vanliga juryn är också på plats i arenan.

 Fredag 12 november:
-ICA Kvantum
De utröstade idolerna signering och fotografering 13:00-17:0.

Fredagsfinal i Arcushallen klockan 20:00
Biljetterna till fredagsfinalens liveshow är slutsålda, men som tur är finns det fortfarande platser kvar till genrepet på torsdag. Läs mer om torsdagens genrep ovan.

 Lördag 13 november:
Strand Galleria i Luleå 11:00-17:00.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0