Jag vill!

Idag har jag vart med mor min på jobbet. Efter jobbet så har jag och hon sökt efter saker vi behöver i ikea osv, men utan att hitta något. Imorgon ska vi dock fara och köpa. Men iallafall efter det har vi städat hela nedrevåningen, det är jätte fint och mysigt där nu.
Ska se idol om ca. 50 min, ska bli kul. Jag vill egentligen åka till Luleå för att se Idolerna imorgon, men det kommer nog inte bli så. Då hoppas jag på nästa vecka istället, fast har en känsla av att det inte blir av då heller eftersom att jag inte vill fara ensam och ingen verkar vara "på". Genrepet på torsdag kostar bara 195 kr, nog tycker jag att det är värt. Helt ärligt tycker jag att det är värt att fara och se på fredagen också.


Var och titta på vimmelbilderna från förra helgen. Hittade denna, jag var nästa helt oförberedd på bilden, blev indragen precis innan fotot togs, haha. Men ja, den kunde vart värre.


Kommentarer
Postat av: Tova

Jag kaanske kan följa med dig ;)

2010-11-05 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0