Laughter

Har haft en bra dag och jag är trött, dock ids jag inte sova ännu. Har haft roligt, riktigt roligt. Efter svenska nationella, som gick hyffsat bra, det kändes iallafall som att det gick bra. Haft kul med tjejerna, vi vart på stan och efter det tog vi min bil och åkte till storheden där vi hade riktigt kul. Köpte mattor, skoställ, djurmat osv. Ett gott skratt fick man också, inte bara ett..det var rätt mycket skratt inblandat. Jag hade ont i halsen när jag kom och det berodde på allt skrattande.

Funderar på att kanske fixa bilder, bränna på skivor och kanske ladda upp fler bilder hit..


mat till mina fina!

Edgar min söte-pojk!

Adrian, min söte tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0