Måste - tycker inte om!

Jag är jätte trött idag, jag som har sovit på dagen också. Men nej jag är svin trött. Har förövrigt införskafat mig 2 nya plagg, sjukt snygga! Haha. Jag hade tänkt plugga idag, men istället sitter jag och tittar på Harry Potter. Måste vell ta tag i kragen och få gjort något idag iallafall, men på ett tag. Kanske borde koka kaffe eller något.
Imorgon ska jag igen sitta i en buss i 2½ timme, så jobbigt. Jag gillar verkligen inte att sitta i bussen. Ah, men jag ska nog ta och göra något nu, annars segare jag fast här.

INFO!

Förresten!
Alla som villl låna bilder osv från bloggen, det går bra att låna så länge man säger vars de kommer i från eller att det är mina foton. Har fått många frågor så, om någon som undrar läser detta så går det bra. Men ni får gärna skicka en länk så att jag jag kan se hur det ser ut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0