No Helldone! :(

Jag blev lite ledsen nu! HIM kommer inte vara på Helldone i år, första gången på 11år så ska dom fira nyår utan konsert. Precis året då jag fyller 18 år, kom igen? haha!  Jag har väntat på att få fara på Helldone sen jag var 13 år.
Ah, jag får vell trösta mig med att beställa lite prylar och den nya remix-skivan. Ska göra det snarast, men nu vet jag inte om jag hinner, vi ser ju. Men detta var inte roligt att höra. Just pga. att jag tänkte fara. Men nästa år så, det kanske får bli då isfl.



http://www.myspace.com/helldone/blog/539730115


Kommentarer
Postat av: Anna

Yes, det sög ju! Hade också planerat in Helldone sen jag var 13. Nåja, livet går fort, snart är det nyår 2011-2012 :)

2010-12-05 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0