Orkar inte, vill inte!

Jag är sur! jag vill inte plugga, det suger. Det är svin svårt att skriva om delta blues, finns ingen bra info och allt är på engelska. Jag vill bara få det gjort, men det går så jävla segt, har fått ihop någon enstaka rad. Alltså, jag tror inte jag kommer få bra betyg på detta, men jag ska iallafall göra det så får jag det gjort. Dock måste jag typ gå ner och koka kaffe och ta frukost eller något. Fast egentligen vill jag bara göra ärenden med mamma, men hon är på jobbet så det får blir senare.
Iallafall så vaknade jag av att Olivia hoppade på mig och började slicka mig i ansiktet någon gång vid 05.00 eller något. Jag gick ner och prata med mamma och drack kaffe, men vid 07.20 var jag så trött så jag gick och la mig och vaknade efter 11.00. Sen har jag suttit här och tänkt på kuhi och det suger.
Jag vet fan inte ens hur jag ska skriva, rapporten eller vad det nu är för något? inledning, info och slutsats eller?

Det känns fan inte rätt att ha massor med uppgifter och läxor under lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0