Part-eey!

Har inte haft tid att vara på datorn så mycket de senaste dagarna. Har haft det trevligt med mina vänner och skolan har vart rätt nice också. Fredagen var iallafall awesome i skolan. Sedan så vart jag med Ingela på kvällen, såg Idol och var irriterade på att Linnea åkte ut.
Idag har jag vart med tjejerna och kom hem för 1h sedan från Josse eftersom dom for på The End no.3, jag och Ingela orkade inte så vi stannade hemma.
Imorgon är det adventsfika, har bjudit in tjejerna, hoppas så många som möjligt kommer. Vi som baka innan och handla osv.

Nu ska jag fortsätta umgås med Ingela, se film, sjunga osv och dricka OBOY!


Natalie sminkade mig tidigare, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0