See you later!

Ligger i mitt rum hos mamma, känns så skönt att få vara hemma med familjen. Idag när jag gick in i bilen när jag kom från bussen så kände ínte Olivia igen mig, hon var jätte rädd. Men det vart svin kul när hon kom på vem jag var, haha. Hon har vart helt vild sen dess och nu ligger hon här med mig och sover, gullungen.
Jag borde typ sova men jag kan inte och orkar inte, finns så mycket jag vill hinna göra. Hör att bror min kokat kaffe, illa! blir sjukt sugen, men om jag dricker nu kommer jag typ aldrig somna eftersom jag redan är rätt pigg, men jag vill så gärna. Får se om jag kan motstå frästelsen.

Förresten så saknar jag Edgar & Adrian redan! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0