Skönt!

Jag tog en paus från skolan och bestämde mig för att sjuk-anmäla mig. Kände att jag behövde vila, så jag har inte vart i skolan och ska inte gå alls. Ingela & Natalie kommer hit på ett tag och vi ska fixa och planera inför i kväll, vi ska som sagt fara på Idol - fredagsfinalen.
Jag fått en dålig vana som jag måste försöka bort så snabbt som möjligt, jag har nämligen knappt ätit någon mat den senaste veckan. Jag måste verkligen försöka få i mig något idag, men jag mår bara illa när jag tänker på mat. Tror det är stressen som hörjar, för då brukar jag inte orka äta något och nu är det verkligen så.

Men vi ska ta bilen till arcus ikväll, så vi slipper åka buss. Det var rätt chill dock, men jag vart tvungen att gå ensam från busstation hem eller ja från smedjan, men iallafall, haha. Kallt var det iallafall, så ja...
- Men nu måste jag börja fixa lite stuff.


saknar min lilla söta päls-boll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0