Thumbs up!

Sitter här och har suttit och tagit cam-bilder, det är så roligt, haha!
Sitter och funderar på om jag verkligen kommer våga klippa lugg, kommer det verkligen blir snyggt, kommer jag passa i det blablabla..? Lugg är dock sjukt "fränt" på vissa, så om jag skaffar lugg så hoppas jag fan att det är "fränt" på mig också, haha.
Sen vill jag tillägga att jag har spelat så mycket gitarr och sjungit de senaste dagarna så idag vill varken min röst eller händer fungera, haha!
Tummen upp för dig och dig och dig!
Tummen ner för svenska nationella som är imorgon! och för att jag måste plugga nu.

Måste bara nämna att gotländska är roligt! (positivt bara!) som Olle i idol sa; han fuskte! du fuskte osv...








seriöst, min lugg är sågär lång.. ska verkligen våga klippa? haha!  

Ska btw. ladda upp fler bilder från förra veckan någon dag när jag hinner, så snart som möjligt hoppas jag själv, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0