Time machine!

Jag tror jag precis fick en uppdenbarelse... gå inte på idol genrepet. Tycker det var tråkigt att det dök upp, men tur att jag kan se dom på stan iallafall och förhoppningvis sjunger dom också, iafl på lördag. Det är ju det man vill se helst så. Men uppenbarelsen var den att vi alla 3:or som går musik ska till kh, konsert som kommer leda till något projekt.
Har förövrigt haft en bra dag, först en lektion och har vart och fikat på stan med Moa & Joel. Sedan har jag suttit och chillat på Killer queen. Sedan har jag även blivit bjuden på middag, med massor av folk jag inte känner, nu vet jag ju vilka det är men, iallafall det var svin trevligt. Vi åt palt och det vart faktiskt första gången för mig. orkade endast äta en, men ja.. det var varken gott eller äckligt. Eftersom att jag inte gillar smör så smakade det bäst med sylt, haha. Ska prova komma ihåg namnen från middagen/kvällen... Moa, Anna, Malin, Maja, Max, Mimi och Sebbe, jag tror det vart alla? haha. Vi såg en film som heter Hot Tub Time Machine, en rätt roligt film.
Nu sitter vi och tittar på Shrek, yes! vi börjar först 13.40 så vi har ingen brottom att sova. Så jäkla nice dag imorgon och efteråt ska jag nog på stan. Ingela och jag ska nog checka idolerna också, bara för att vi kan.

Skulle skickat in projektplanen imåndags eller egentligen i söndags. Men jag får skicka den imorgon istället, illa!
Förresten min stavning känns jätte dålig idag, så bry dig inte om det står fel överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0