Träffa familjen!

Kl 13.45 åker jag med bussen mot hpda, ska hem till familjen. Sjukt skönt, har inte träffat dom på en evighet. Ännu mer okej känns det att jag kommer åka över hälften av vägen med Vicki & Fanny, alltså är det inte lika tråkigt att åka buss. Har förövrigt haft en kul helg.
Det som gör det jobbigt att åka hem är att fåglarna inte kan följa med, jag vill inte lämna dem, men måste man så måste man. Tur att Mervi ska mata dom osv.

Måste ordna det sissta så att jag kan dra mot stan innan bussen går, Vicki och Fanny är redan på stan och shoppar men jag måste som sagt fixa lite innan. Så jag ska vell ta och göra det nu.

Bilderna är tagna med min webcamera, men jag tog det här "kollaget" från Malins blogg, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0