Gossip Girl & snöstorm

Sitter här på soffan, har precis sett det nyaste avsnittet av Gossip Girl, det är så jävla bra. Fan vad jag stör mig på Vanessa, hon är så sjukt jobbig, haha.
Denna dagen kommer se ut så att jag ska till skolan, har endast en lektion. Efter det ska jag vell fara på stan, det är dock värsta snöstormen ute och det ska bli värre. Det värsta är att vi är omringade av have så det kommer blåsa så in i h-vetes mycket. Kallt kommer det absolut att vara, så jag får lägga på mig varma kläder när jag ska ut. Jag tänkte faktiskt försöka införskaffa mig en varm tröja idag, men det är alltid så svårt att bestämma sig för vad man ska köpa, jag hatar det. Sedan måste jag köpa tändare, kan inte tända ljus nåmer, imorse dog min tändare. Egentligen behöver jag mycket mer, men ja, jag vet inte om jag kommer idas. Får se om jag ens kommer hem med något idag, haha.


Kommentarer
Postat av: ingellalala

nu har jag äntligen hittat din blogg :D:D

2010-11-10 @ 22:14:43
URL: http://inglela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0