Sleep inside the eye of your mind

Nu har jag legat och vilat i ca. 2h, dock sova jag ungefär 1,5 timme av dom timmarna. Men det var iallafall super skönt, men jag är helt sjukt trött ännu och därför ska jag ta till kaffe.

Oj, glömde skriva klart inlägget. Har druckit flera koppar kaffe och nu sitter jag här och spelar gitarr och sjunger. Pratade med Tova nyss och hon skulle komma hit lite innan kören, det är trevligt. Ska fortsätta spela gitarr, det gör mig glad! och nu när jag känner att jag har lite krafter så känenr jag mig ännu gladare.
- Sitter även och funderar om min lugg ännu, har inte hunnit bestämma mig ännu heller. Att det ska vara så svårt, haha. Men jag är sjukt sugen på att klippa, så less på att mitt hår alltid ser likdanat ut och då menar jag fan ALLTID!


dessa små springer just nu runt under mig.. alltså under matbordet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0