Yääh

Sitter ensam i mitt rum och lyssnar på musik. Har jätte ont i mina händer eftersom dom är så torra att jag får små sprickor på händerna hela tiden, värst på knogarna och jag har smörjt dem! Men, denna kyla tar kol på mina fingrar.

Iallafall så sitter jag och väntar på att Idol ska börja så jag kan se vem som åker ut.. hoppas fan inte Jay, Olle eller Linnea åker ut! Helst vill jag att Minna ska åka ut, eftersom hon är tråkigt enligt mig.
Hela nedre våningen är full med kids, jag är hungrig men ids typ inte gå ner dit när det är massor med folk. Men min hunger börjar bli jobbig så jag kanske tar en lite vända dit innan idol, som börjar på typ 15 min.

Seriöst, jag har sån beslutsångest om jag ska klippa lugg och isfl hurdan? haha! jag vill bestämma mig så jag slipper tänka på det. Men jag vet redan nu att om jag klipper lugg kommer det ta några dagar för mig att bli nöjd, om det inte skulle vara så.. om jag nu skulle klippa så skull det vara svin bra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0