YES!

Yes, mina favoriter i idol gick vidare. Imorgon är dom i Luleå, men jag är inte hemma hos mig, utan hos familjen, så jag kan inte dra och titta på dom, tyvärr. Dock är det skönt att vara med familjen så jag klagar inte, måste ju försöka vara med dem som mycket jag kan eftersom jag bor hem ifrån och har mycket att göra annars.
Iallafall, jag har pratat med Natalie och hon kommer hem från Israel på onsdags. Prata om Idol, vi funderar på att försöka fixa biljetter till genrepet kanske, det kan dock bli svårt. Men skulle vara kul att få höra Idolerna live, iallafall Jay & Olle. Dock skulle det vara kul att se alla, men ja you get it!

Borde lägga mig eftersom jag ska upp tidigt. So gooodbye!

Tova! jag tycker du ska följa med! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0