08.15-17.00

Ojoj, säger jag bara. Vilken dag det vart och är. Det började med att jag vakna 07.00 och seriöst jag vart så trött att jag inte kunde stå upp, utan jag ramlade och sedan steg jag upp och gick vidare - jag vinglade hela vägen till toaletten där jag fick tvätta ansiktet för att piggna till.

Har gjort ARL provet, sjukt skönt att få det gjort hoppas bara att jag klarade provet också. Sedan fick jag veta att jag fick mvgkuhi provet, sjukt nice. Sen så har jag bara haft en allmänt jobbig dag, slutade 17.00, lagade mat och åt nyss och nu är jag så mätt så att jag vill spy.

Nu måste jag börja med mitt "tal" till onsdag då jag har nationella muntliga. Jag är dock orolig hur det kommer bli till slut eftersom det ämne jag valt inte riktigt passar in i självaste ämnet språk osv, jag måste försöka få det ihop på något bättre sätt. Så det känns som att det är dags att börja, måste skriva klart allt idag och imorgon börja träna in det. SUCK! säger jag bara.
Jag tänkte oh, det är lov nästa vecka - sen kom jag på att jag har massor med skoluppgifter jag måste göra under lovet. Får försöka göra bort dom så fort som möjligt.


Nu börja plugga --> ta en paus (duscha) --> plugga mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0