Allt!

Idag har jag bestämt mig för att inte gå till skolan alls! Jag mår inte bra, har hostat så mycket att jag tänkt spy osv. Dock vill jag hittar på något roligt senare, för jag vill inte sitta ensam hela helgen, fast att jag har jätte mycket läxor, men jag måste ju hinna göra något kul iallafall, så jag får se om det händer något.
Min ensemble grupp ska spela på fredags-scen idag, men jag behövs typ inte så då orkar jag inte bry mig om att jag inte går. Franska har redan vart, sen har vi ensemble..men ja, jag orkar inte idag helt enkelt. Sen att jag missar kören en gång, det är ej hela världen.

Igår var vi och fota till vårat projektarbete, vi var ute i ca. 2 timmar, svin kul.. men kallt! därför jag typ är sjuk idag. Laddar upp några bilder här om det fungerar, det har krånglat så mycket idag och igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0