And you can't fight the tears that ain't coming

Jag har sovit mycket i natt. Mor min ringde mig så att jag vakna, sen somnade jag om. Sen hörde en kompis av sig och jag fick veta en tråkig/men samtidigt bra grej, kram på dig!
Har hunnit duscha och nu väntar jag på Natalie som kommer hit på ett tag, vi ska hitta på något och så skulle även Josse höra av sig. Vi skulle plugga idag, men vi får se hur det blir, plugga måste jag göra idag iallafall någon timme.
Oh, det är så nostalgiskt att lyssna på Goo Goo Dolls eftersom det var mitt favorit band för ett par år sedan, rätt många år sedan faktiskt. Men iallafall, lyssna på Markus Fargervalls version av Iris, fin är den! (här under)


mycket charmig bild, jajamen!


Kommentarer
Postat av: lina

Du har gjort om din blogg! Fin :) :D

2010-10-24 @ 09:22:36
URL: http://linkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0