Bird bird bird, yes bird is the word!

Bilder från i lördags när vi var på The Corner, bilderna är från Malins kamera!


Haha Kim! Jag lyckas fan alltid se "påverkad" ut på festbilder, helt mongo!

Kim: Nu tar vi en bild tsm! .. ehh.. mosa mitt ansikte, lol

Sun :D

Jag & Natalie!

sköldpadda!

så-söt bild!

Samuel? något sånt och någon annan, pojkarna från Skellefteå

Natalie pratar för fullt och jag lyssnar, lol!

Haha denna bilden är så rolig! titta vad dom stirrar på Malin :D

Söta! Natalie & Sun

Haha, när "kalix-snubben" och hans kompis hittade till vårat bord, lol.

haha, finns tusen bilder på dessa gossar!

När vi förde hem tjejerna, dock blev jag också hem skjutsad.. för att jag ville åka bil.

Natalie kör bil! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0