Det snöar!

Det snöar ute!
Det är kallt, så jag tog på min varma långa tröja jag haft 2 dagar denna vecka, men det spelar fan ingen roll! så varmt och skönt. Sen sitter jag och tittar på Olle som är med i Vakna med The Voice och han  sjöng och det var så bra, jag känner mig lite avundsjuk, haha.
Ska strax till skolan, har dock endast musik lektioner så det är skönt. Sen så åker jag troligtvis till Natalie ikväll, vi ser ju. Det snöar så man vet aldrig var snön ställer till med. Jag börjar dock bli riktigt stressad för att det kommer snö eftersom vi tänkt ta höst-bilder, så vi måste fan göra det i helg och hoppas att det inte kommer mer snö!

Well, nu måste jag fan dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0