Duktigt!

Till Lina: Jo jag vart uppe i Eiffeltornet :)

Gu-vad jag känner mig duktig! Jag har suttit och pluggat i flera timmar, jag har endast pluggat och städat sen jag kom hem från skolan och på torsdagar slutat jag riktigt tidigt, så jag har suttit här i ca. 4h.
Jag har vart och är så stressad pga. skolan så jag har inte aptit alls, det enda jag får ner är typ kaffe, så nu tog jag tag i det och kokade nudlar och ska tvinga ner det.

Har alltså hunnit, träna massor av Franska, städat och suttit och spånat länge på vad jag ska prata på svenska nationella, alltså muntliga då och jag har fått 2 idér hit tills, får se om jag kommer någonstans med någon av dom, men nu ska jag äta och sen fortsätta plugga. Efter ikväll kommer Natalie hit och kanske någon annan också, det brukar ofta bli så, men vi får helt enkelt se. Åker imorgon istället till Natalie, som det var tänkt idag.
Suttit och redigerat lite bilder också, men jag kan inte bestämma mig för vilken av dessa bilder jag tycker bäst om, så jag laddar upp alla, haha.


Kommentarer
Postat av: lina

WOW WOW WOW!!! So awesome!!!

2010-10-15 @ 13:24:41
URL: http://linkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0