Fredag

Uh, jag ska strax dra mot skolan för att ha kör, som börjar 12.00 och har ingen aning när den slutar så ja vet inte ens vilken buss jag hinner åka med. Så jag får vell se efter skolan vilken jag hinner ta. Sen har jag svin ont i magen... så det suckar jag för! har faktiskt skolkat franskan i morse, det var dock skönt att slippa stressa dit och sen tillbaka.
Men ja, ikväll så är jag hemma hos familjen min och myser med söta Olivia, bebisen min.. eller jag snarare busar med henne eftersom hon är världens vildaste valp. Fast när hon är trött så är hon super söt och vill bara att man ska komma och sova med henne, hon ber en med sina söta valp ögon, dom går knappt att motstå, haha.

Ah, well måste stänga allt och fixa det sissta och sedan dra sig mot skoooolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0