Halloween, fin morgon!

Jag har vart vaken sedan 10.00, jag bestämde mig för att inte ha på väckarklockan idag, men det hade jag iallafall. När den väckte mig så bestämde jag mig för att stiga upp, tvätta ansiktet, koka kaffe och sätta/lägga mig på soffan och titta tv. Nu sitter jag här med en kopp kaffe, sjukt härlig morgon.
Idag på någon timme ska jag in till stan och köpa kläder till ikväll eller ja, iallafall något enstaka plagg. Sedan ska jag hinna duscha osv innan alla kommer hem till mig. Ska ha "förfest", dock låter jag bara vänner komma, vill inte ha nå kalabalik, så det ska bli kul. Sen ska vi sminka och fixa våra Halloween utstyrsel. Sen sent på kvällen drar vi till The End och firar Halloween med massor av folk, hoppas det blir awesome. Sen så ska nog Natalie sova över, åså. Sen på söndag kommer Vicki & Fanny, as nice helg.

Här får ni titta på denna unga mannen, som är sjukt läcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0