JAY!

Har vart hos Natalie kom hem för någon timme sedan. Men iafl, har haft svin kul. Först åkte jag och Natalie hem till henne och senare kom även Ingela och vi såg på Idol, åt massor. Jag ska ladda upp bilder senare, just nu är jag sjukt trött och har ont i huvudet så jag ska bara vila lite. Men iallafall, shit Idol vart bra igår. Jag blir bara mer och mer chockad på hur bra Jay är, han är så äckligt jävla bra. Dock tycker jag om många av de andra, igår var typ alla bra, så det var väldigt intressant att se.

Ikväll ska Moa & Natalie ut och jag funderar ännu på om jag orkar, jag får vell se vad de bestämmer sig för osv. Jag är så sjukt trött idag, det är helt galet. Sedan irriterade mig som fan att Volbeat spelar på pontus ikväll och det är slut-sålt och jag har ingen biljett, jag vill bara svära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0