Kör och ännu mer kör!

Har inte haft tid med dator de senaste dagarna, haft fullt upp. "Idag" alltså igår hade vi konsert med Anders Widmark och André De Lang, det har vart helt sjukt roligt. Både Anders & André är riktigt duktiga. Har varit super glad och sprallig hela dagen idag, det har vart så sjukt kul, ville inte att det skulle ta slut!

Jag älskar kör, jag älskar att sjunga, jag älskar att stå på scen, jag älskar att vara glad och allt möjligt!
Jag borde verkligen lägga mig kl är så sjukt mycket men jag är så glad. Men nej jag får tvinga mig till sängs och skriva mer imorgon eller något.


Linda & Jag
Bilderna är av min söta vänn Ingela!


Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Hihi du har en kompis som heter Lina:D

2010-10-03 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0