Luleå Hockey -> Allstar

Igår kväll var jag, Natalie, Josse & KimAllstar. Vi vart och såg Hockey, Luleå - SAIK sjukt bra match. Vi vann första derbysegern på 20 år, så jävla najs! Det vart iallafall svin kul. Vi stannade där ett tag efter matchen, men for sedan hem eftersom klockan vart så lite, att det inte vart något "drag". Sen satt jag och Natalie och plugga till kl 03.00, hur mycket jag kommer ihåg från det är en bra fråga...eftersom att jag var svin trött. Men vi han faktiskt se Kick Ass också, hihi. (2:gången denna vecka) 
Kanske far på torsdag när det är hemmamatch. Nu borde jag börja plugga igen, har prov i ARL imorgon och på onsdag har jag nationella muntliga och så måste jag lämna in ett pm till det, jag som inte ens har börjat.

Well, idag kl 16.45, ska vi till kyrkan. Vi har konsert kl 18.00 i domkyrkan, med kören alltså. Så jag får ta-tag i pluggandet nu. Natalie är så duktig att hon redan sitter och pluggar.

Lyssna på låten och get the party started, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0