Motgångar och grinchen

Sitter hemma med Moa, vi tittar på The Grinch. Vi borde plugga, men jag är sjukt less, denna dag har vart rätt kass, bara massa motgångar, så jag tar paus. Men ska försöka plugga senare iafl lite, jag är typ sjukt stressad.
Igår så var jag med Moa, hon vart och tatuerade sin fot hos Snickan, så vi vart där i många timmar igår, faktiskt kul. Men iafl imorse orkade vi inte gå till Kuhi:n, så vi gick först på nästa lektion istället. Sen har jag sprungit runt och kom hem kl 17.00, sedan dess har jag tvättat kläder, ätit, städat och nu ser jag film så. Måste ännu städa osv mer, men jag ska försöka göra flera saker samtidigt så jag hinner med allt. 

Imorgon har vi en lektion endast, men jag orkar typ inte..det är så segt. Men ja, jag måste vell antar jag och så efter skolan är det projektarbete och sedan extremt mycket kuhi-plugg! och att inte snacka om flera låtar jag måste kunna till musiken, suck!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0