Musik-kaffe-trötthet-kallt

Jag är så trött! sitter och dricker min 6 kaffe kopp, men jag är ännu lika trött. Sitter även och snorar, tror det är för att jag är så trött, dock har jag frusit hela dagen nästan så det skulle inte vara så konstigt om jag skulle vara sjuk. Arcus avklarat, gick hyffsat faktiskt. Tyckte det var kul att höra de andra grupperna också.
Jag ska försöka vila lite idag, känns som att jag kommer ha mycket att göra nu veckorna innan lovet. Är strul med PA:t och har möte med handledaren imorgon, får se. Hoppas det löser sig, suck.
- Jag är som sagt trött, men har en sån lust att spela nå låtar och sjunga och det ska jag ta och göra!
dock har även ont i huvudet, får se hur jag orkar.. men jag vill verkligen så jag måste! :D

Grattis till Moa som fyller 18år idag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0