Sjukt mycket att göra!

Jag är så galet sressad, har helt sjukt mycket att göra i skolan! Jag behöver lov, så att jag kan ta tag i allt jag måste göra, jag hinner fan inte med allt. Försöker dock har roligt i mellan åt för annars kommer jag typ avlida, så igår var jag hos Linda med tjejerna och kolla film, vi såg Predators som sög. Sen sov Natalie över i natt också och vi satt uppe till 03.00. Vi förde även hem Malin & Ingela vid 12.00-01.00 tiden, med bil alltså.
Men jag är lite stressad över att ingen fattar hur jävla mycket jag har att göra, för seriöst jag tänker på typ "plugga" hela tiden, jag måste strax ta tag i något jag måste göra och inte sitta här och slösa mer tid.
- Jag har även tänkt hinna sova över hos Natalie i veckan eller åtminstone hälsa på henne.
Skulle behöva hinna prata med mamma också, åh jag dör så stressigt.. jag borde till och med städa lite.

Vad jag har att göra:
Kuhi prov, nästa onsdag.
Arl prov, måndagen därpå.
Franska, typ allt.
Arko läxa.
Ungefär 9 låtar jag måste kunna.
Projektarbete.
Förberedelse för svenska nationella.

Just nu kommer jag säkert inte ens ihåg allt, men jag behöver en almanacka!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå har ni ett band? eller måste du bara sjunga?

2010-10-12 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0