Surprise party

Vilken fin dag jag haft. Först var den dock inte speciellt charmig. Men efter skolan drog jag, Ingela, Linda, Natalie & Sara hem till Moa för att sedan överraska henne med tårta, balonger osv. Vi lyckades, det var sjukt spännande och vi lyckades skrämma henne och så var det så roligt att det var svårt att sjunga, haha. Sedan satt vi och fika svin mycket, pratade, spela och sjöng lite.
Fick sedan åka hem på Lindas pakethållare, haha. Det var extrem motvind men hon orkade hela vägen.

Har kommit fram till att jag typ inte har något "fint" att ha på mig på skol-fotograferingen som vi har imorgon. Ah, hoppas man ser någorlunda bra ut, vilket man aldrig gör, lol. Vill även att våran "mukk" "musik-foto", ska bli rolig, men vi har inte ens bestämt oss för ett tema!

I helg har jag tänkt att jag ska åka hem eftersom jag inte sett någon i familjen på 2 veckor och så ja...



Måste fan gå och lägga mig strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0