Surprise!

Jag är så sjukt trött! seriöst vilken lång dag det vart och den är inte ens nästan slut. Jag måste packa, plugga och allt möjligt, men jag fattar inte hur jag ska orka, jag är faktiskt super trött.
Skolan idag var faktiskt rätt okej, fick en grupp på eos och vi ska "spela" en scen från Hair och en från Fame. Så idag såg vi ca. 50 min av Hair, jag vill se resten! Sedan fick vi en låt på scmu eller vad det heter och det var då fritiof och carmencita med Evert Taube, haha.
Hade inså och det var roligt som vanligt. Efter att vi tagit klass-fotot så gick jag och Ingela till Bosses rum där vi satt och spela och sjöng, det var najs. Sedan kom även Bosse och spela lite dragspel till, super kul.
Jag är även glad för att jag fått komplimanger de senaste dagarna, tänk att man blir så glad av såna saker, man borde ge komplimanger åt alla rätt ofta. Jag försöker säga snälla saker till folk ofta för jag vet hur mycket det gör. Så jag tycker det är jätte roligt.
Förresten tog "vi musikare" bild idag, men ingen kom med något bra förslag så vi gjorde inte speciellt på fotot, vissa hade instrument med sig, men det var inte mer änn så och jag satt på golvet och hade inget för att Malin snodde min tamburin, haha. Som både jag och Miriam lyckades "tappa" på näsan, gjorde svin ont! (vi balanserade den på huvudet)

Lånade några bilder från igår av Malin, som tog dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0