Ute kvällen/natten

Igår bestämde jag mig i sissta minuten faktiskt att jag skulle följa med, så ja åkte med tjejerna till The Corner, vi for redan vid 22.00, så det var inte speciellt mycket folk där, det var bara några stycken. Det var lite kul när vi skulle visa legg, Natalie har ett det står på hebreiska på och fan vad länge det gick för dom att hitta och när den ena hittat så ville den andra också se, haha. Sen när en av dom såg mitt legg så, sa han; men du är ju fan gammal...lol!
Men iallafall, så efter ett tag började ösa in folk och det blev bara fler och fler och fler. Dock innan det kommit speciellt mycket folk så uppstod faktiskt ett bråk vid vårat bord. Men iallafall, jag försökte typ peppa så gott det gick. Tillslut träffade vi massa snälla typer som vi satt och snacka med. Satt och snacka med en kille från skellefteå som jag inte kommer ihåg namnet på eller så, dock typ allt annat, haha. Men iallafall dom hade vart och sett Volbeat, fyfan vad fuskigt... jag har ändå vart irriterad på att jag inte fått tag på några biljetter och då har dom fått, fanfanfan.
Jag ska förresten ladda upp bilder när jag fåt tag på dom, det var då Malin som hade med sig kamera så. Men det bästa under kvällen var ju att vi for ut 3st och tillslut var typ alla våra kompisar där, nej men iafl många av dom.

Det var som sagt värsta slagsmålet på The Corner igår, det var i borde bredvid oss. En snubbe som tidigare försökt få sitta vid vårat bord tog plötsligt en flaska och slog den i skallen på en annan snubbe tills flaskan gick sönder och så hoppade ordningsvakten över våran bänk och då samtidigt flög en tjej ner på golvet, det var typ lite chockande. Snubben som fick flaskan i huvudet blödde iafl extrem mycket. Imorse hittade jag denna artikel om bårke, haha. Det var lite smått galet.
http://nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5667368 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0