Man must dance

Sitter här på soffan och fixar med bilderna från igår, kul men jobbigt. Ingela skulle typ komma hit efter skolan och titta på bilderna. Sen så får jag se om jag får tag på någon, smsa Natalie och så, men hon har ej hört av sig. Well, jag har som sagt svin mycket att göra så..men suck på det!

Jag har ont i örat! pga. att jag töjde mitt hål jag har i "brosket", det var dock inte meningen att jag skulle göra. Men Moa köpte ett nytt örhänge till hennes tragus, men den vart fört stor och då var jag ju så smart och tänkte, men det passar säkert i mitt hål. Jag tvingade in den och märkte att håler blev ca. 3ggr större eftersom jag haft ett så tunt örhänge där, så nu är örat svullet och känsligt. Det är dock bra att hålet blir större, dåligt när det är jätte litet.


Lägg på låten och bläddra ner och se på mig, hahah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0