Night

Jag är ännu helt trött, vaknade vid 10.00, men jag somnade ju som sagt vid 03.00, så. Usch, jag måste tvinga mig att hålla mig själv vaken. Jag skulle behöva gå på stan och inhandla nå plagg, men jag känner mig så trött.
Usch, usch, usch vad trött jag är! vill sova.

Men, igår efter kören for jag, Ingela, Linda & Moa Roasters. Sedan tog vi bussen till Moa, lite impulsivt. Egentligen hade vi tänkt fara ut, men det var så många som "hoppa av", så då gjorde vi icket det. Men hos Moa satt vi några timmar och spela disney spel, haha. Sedan gick jag hem med Linda, först gick vi med Ingela, men hon stanna ju på vägen eftersom att hon inte bor så långt ifrån Moa. Men jag och Linda gick in till stan och vi såg någon mysko snubbe vid tågstation, så när vi såg poliser vid smedjan så gick vi och prata om honom till dom, så dom kunde kolla upp det och det skulle dom göra. Det var svin livat på stan när vi gick, det var en bil som åkte förbi när vi pratade med poliserna och det lät som dom sköt, till och med poliserna blev rädda. Tur att det var mycket poliser på stan iallafall.
Men när Linda åkte hem från "mig", utanför så skulle vi höra av oss när vi var hemma, fast att vi bor rätt nära varanda. Det gick 25 min och jag fick inte tag på Linda på något sätt och jag blev typ svin rädd, haha. Efter att pratat med Ingela som sedan ringde Moa som hon fick ett nummer av och sedan ringde Linda, hon hade glömt bort det! så typiskt, haha. Fast att jag skickat flera sms och ringt, haha.


Jag saknar min lilla Olivia super duper mycket!
Ooooooh, jag vill busa och mysa med henne....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0