Party People

Bilder från igår när vi vart på The End no.2 Halloween. Bästa kompisarna ever, haha. Vi hade iallafall svin kul hela kvällen/natten.
Jag umgicks med en snöflinga, ett ess, en marionettdocka, baltjej och en "fängelsefånge" & en tjuv, haha ♥
- träffade dock på lite andra, det var också trevligt.

Alla bilder från fiskerkyrkan är Malins och sen är det bilder från mig innan vi for dit, som vi tog med min kamera.












Det var fiskekyrkan bilderna.

Förberedelse och förefest









Älskar denna bild!




Malin hade sytt en klänning på fredag som hon hade på sig, snyggt!

Syskonen, "fängelsefången" & tjuven.


flams







haha, dom "leker" med webcamen.


Blååå







SLUT! (bilden togs när vi kom hem, vi hade skoj jag och Natalie)

Jag har massor med webcamera bilder som jag får ladda upp någon annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0